loading...
پارادایس مت------ (سایت جامع)------ paradais mat
خوش آمدید

  







امیرحسین فرقانیان بازدید : 213 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

به عنوان یک هوادار شاید شما نتوانید به صورت مستقیم بر روی اتفاقاتی که در زمین فوتبال رخ می دهد تاثیر داشته باشید اما می‌توانید نقشی در ایجاد یک بنر بزرگ و منحصر به فرد داشته باشید تا باشگاه مورد علاقه تان را از تیم های دیگر و طرفداران آنها متمایز کند.

هفته گذشته در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بنرهای فوق العاده ای را شاهد بودیم که هواداران برای حمایت از تیم مورد علاقه خود به ورزشگاه آورده بودند، این حرکت هواداران آنقدر جالب توجه بود که به سرعت سوژه عکاسان شد و بار دیگر نشان داد فوتبال بیشتر از هر رشته ورزشی دیگری جذاب است.

هواداران انگلیسی و اسکاتلندی این روزها یکی از پیشگامان تدارک بنرها، پرچم ها و طرح های ترکیبی شده اند و معمولا جو ورزشگاه را برای تیم میهمان به یک جهنم تبدیل می کنند.

مهر نگاهی به بهترین بنرهای که هواداران با خورد به ورزشگاه آورده اند انداخته است:

\"\"

دورتموند
درست مثل بازگشت به بازی فوق العاده دورتموند مقابل مالاگا این بنر هواداران دورتموند نیز فوق العاده بود. جایگاه جنوبی ورزشگاه وستفالن دورتموند که به \"دیوار زرد\" معروف است جایگاه هواداران متعصب و دوآتیشه این تیم آلمانی است. به جرات می توان گفت این قسمت از ورزشگاه وستفالن بزرگترین جایگاه در اروپاست و همیشه محل برپایی بنرهای بزرگ توسط هواداران و یا حرکات هماهنگ و موج های مکزیکی آنهاست.

\"\"

سلتیک
هواداران سلتیک در دیداری در آوریل 2012 با این بنر بزرگ که شامل چهار مرد اسب سوار که در قبرستانی می تازند کنایه ای به رقیب دیرینه خود گلاسکو رنجرز زده اند.

\"\"

ناسیونال
هواداران باشگاه ناسیونال اروگوئه رکورد جهانی بزرگترین بنر جهان را با آوردن پرچم این باشگاه با طول 600 متر و عرض 54 متر در آوریل 2013 شکستند. هواداران ناسیونال رکورد قبلی را که در دست هواداران تیم پنارول رقیب دیرینه آنها بود شکستند.

\"\"

اینتر
هواداران تیم فوتبال اینتر در دسامبر سال 2005 در دربی شهر میلان بنری که رقیب دیرینه شان را به یاد دیدار فینال لیگ قهرمانان آن سال می انداخت به ورزشگاه آوردند. در آن بازی میلان پیروزی 3 بر صفر در نیمه نخست را در عرض 6 دقیقه با تساوی 3-3 عوض کرد و اینتری ها در این بنر نتیجه این 6 دقیقه را نشان داده اند. در بنر پایین هم یرزی دودک دروازه بان لیورپول را نشان می دهد که ضربات پنالتی میلان را ناکام کرد و لیورپول را به عنوان قهرمانی اروپا رساند.

\"\"

میلان
هواداران میلان این بنر فوق العاده را که یک شیطان را نشان می دهد با خود به ورزشگاه آورده اند. شیطان یکی از القاب میلان است که ایتالیایی آن را il Diavolo می نامند.

\"\"

دورتموند
یک طرح فوق العاده دیگر از یار دوازدهم دورتموند که بدون شک می توان آنها را بهترین هواداران فوتبال در اروپا دانست.

\"\"

 

امیرحسین فرقانیان بازدید : 171 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

\"مقاله

 

مقاله دهه فجر

با گسترش قیام مردم و خروج شاه از ایران، شاپور بختیار به عنوان تنها امید رژیم پهلوی، به عنوان نخست وزیر معرفی و باقی مانده بود.

 

این ایام که مصادف با اربعین امام حسین« علیه السلام» و گسترش راهپیمایی ها و اعتراضات مردمی بود، امام« قدس سره» طی پیامی، نکات تازه ای را برای هوشیاری مردم یادآور می شوند. همزمان با سایر شهرها، در تهران نیز راهپیمایی ها ادامه می یابد و فریاد الله اکبر جمعیت میلیونی لرزه بر اندام آخرین بقایای طاغوت می اندازد.

انسان های بپا خاسته و از جان گذشته با عزمی پولادین می روند تا سرنوشت مملکت خود را به دست بگیرند و همگی خواستار انحلال حکومت پهلوی و تشکیل حکومت اسلامی هستند و با شعار « استقلال، آزادی ، جمهوری اسلامی» خط مشی آینده را ترسیم می نمایند.

دهه فجر -گزیده ای از شعارهای انقلابی مردم در راهپیمایی ها

 

\" مرگ بر این سلطنت پهلوی\"



\" توپ، تانک، مسلسل دیگر اثر ندارد\"                        \"شاه بجز خودکشی راه دگر ندارد\"

 

مقاله دهه فجر



\" ایستادن در صف نفت حالا دیگه حرام است\"       \" لباس گرم بپوش که کار شاه تمام است\"

 

مقاله دهه فجر

 

\" مردم! رفتن شاه یه حقه سیاسی است!\"            \" گول نخورید نهضت ما اساسی است\"  


\" زندگی مصرفی معادل بردگی است\"

 

مقاله دهه فجر

\" نظام شاهنشاهی مظهر هر فسادیست\"

 

مقاله دهه فجر


\" شاه باید برگردد\"    \" اعدام باید گردد\"

 

 

\"مقاله

مقاله دهه فجر

به دنبال گسترش قیام مردمی، امام قدس سره در پیامی عزم خود را مبنی بر بازگشت به ایران اعلام می دارد. بختیار که با حمایت امریکا و به عنوان یک چهره ی ملی قصد مهار انقلاب و خاموش کردن شعله های قیام را دارد، خود را در این امر ناتوان می یابد و می کوشد که با قانونی جلوه دادن دولت خود، قیام مردم را سرکوب نماید. مخالفت خود را با بازگشت امام قدس سره اعلام، و دستور بسته شدن فرودگاه های کشور را می دهد. در پی انتشار این دستور مردم خشمگین، به خیابان ها ریخته  و با تحصن و شعارهای کوبنده دولت بختیار را مخاطب قرار می دهند.

 

پس از پانزده سال دوری از وطن درمیان استقبال پرشور مردم قدم به خاک این سرزمین گذاشت ، پانزده سالی که به خاطر خروشیدن بر استبداد و طاغوت و به خاطر بر زبان جاری کردن حقیقت به عراق ، ترکیه و  فرانسه تبعید شد .

پس از یکصد و هفده روز توقف امام خمینی (ره) در نوفل لوشاتو، امام خمینی (ره) ساعت سه و سی دقیقه به وقت تهران به سوی تهران حرکت کردند .

حاشیه های روزی که امام آمد . . .

حضرت امام به هنگام خروج از فرانسه با ارسال پیامی خطاب به مردم فرانسه، ضمن اظهار تشکر از آنها خداحافظی کردند.

ایشان پس از اقامه نماز در کف هواپیما، روی دو پتو با آرامش خوابیدند ، این در حالی بود که همه علاقمندان، دوستداران و نزدیکان ایشان، نگران انجام این پرواز بودند. خطر انهدام هواپیما و یا ربودن آن در آسمان چیزی بود که همه را تا لحظه فرود آن در فرودگاه تهران، نگران ساخته بود.

در هواپیما دویست نفر امام را همراهی می کردند که پنجاه تن  از آنان همراهان و هواداران و نزدیکان امام خمینی و ۱۵۰ نفر دیگر از خبرنگاران بودند .

راس ساعت نه و سی و هفت دقیقه و سی ثانیه امام در میان حلقه گروه منتخب استقبال کنندگان از پله های هواپیما فرود آمدند .

خمینی ای امام  . . .

با ورود حضرت امام به سالن فرودگاه، فریاد «الله اکبر» سالن فرودگاه را به لرزه در آورد. استقبال کنندگان  با خواندن سرود «خمینی ای امام»، اشک‌های مشتاقان را بر گونه‌هایشان جاری کردند.

پاسخ امام به عواطف یک میهن(مقاله دهه فجر)

حضرت امام طی بیاناتی در فرودگاه تهران گفتند: من از عواطف طبقات مختلف ملت تشکر می‌کنم. عواطف ملت ایران به دوش من بارگرانی است که نمی‌توانم جبران کنم.

ایشان ضمن اشاره به اینکه طرد شاه از کشور قدم اول پیروزی بود، همگان را به وحدت کلمه و ادامه مبارزه تا قطع کامل ریشه‌های فساد ترغیب کردند.ایشان سپس از آنجا عازم بهشت زهرا شدند.

با وجود سرمای زمستان، شب پیش از ورود امام ، بسیاری از مردم مشتاق ، در مسیر حرکت ایشان خوابیده بودند .

هنگام ورود امام خمینی به مدت بیست دقیقه مراسم استقبال توسط تلویزیون  ایران به طور زنده پخش شد ، اما ناگهان عکس شاه بر روی صفحه تلویزیون ظاهر و برنامه قطع شد .

در حالی که مراسم ورود حضرت امام به طور مستقیم از تلویزیون پخش می‌شد، نظامیان با یورش به این سازمان از ادامه پخش آن ممانعت کردند.

عده‌ای از مردم با قطع جریان پخش مستقیم ورود حضرت امام از تلویزیون به علت هجوم مأمورین نظامی، از عصبانیت تلویزیون‌های خود را به خیابان پرت کردند.

 

وقایع ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی:(مقاله دهه فجر)


وقایع ۱۲بهمن از ایام‌الله دهه فجر

۱۲بهمن روز ورود روح‌الله خمینی به ایران-در این روز بزرگترین استقبال تاریخ در تهران برگزار شد؛ بطوری که طول جمعیت استقبال کننده از آیت‌الله خمینی به ۳۳ کیلومتر رسیده بود. در ساعت ۹:۵۰ دقیقه بامداد روز دوازدهم بهمن هواپیمای حامل خمینی در میان تدابیر شدید امنیتی در فرودگاه مهرآباد برزمین نشست. خمینی پس از ورود به فرودگاه و ایراد سخنرانی طبق برنامه‌ای که از قبل تنظیم شده بود عازم گورستان بهشت زهرا شد…

خمینی در میان استقبال گسترده مردم تهران در ساعت یک بعد از ظهر وارد قطعه ۱۷ که مدفن شهدای انقلاب بود شد و سخنرانی خود را ایراد نمود.

وقایع ۱۴ بهمن از ایام‌الله دهه فجر

روز شنبه ۱۴ بهمن از ایام‌الله دهه فجر در محل مدرسه شماره ۲ علوی یک مصاحبه مطبوعاتی با حضور قریب به سیصد خبرنگار ایرانی و خارجی برگزار شد که در آن ابتدا خلاصه‌ای از نظریات آیت‌الله خمینی خوانده شد؛ سپس سوالات خبرنگاران آغاز گردید که خلاصه‌ای از پاسخ خمینی به این شرح بود:

«کاری نکنند که مردم را به جهاد دعوت کنم، اگر موقع جهاد شد می‌توانیم اسلحه تهیه کنیم. دولت را بزودی معرفی خواهیم کرد. اعضای شورای انقلاب تعیین شده‌اند. از ارتش می‌خواهم هرچه زودتر به ما متصل شود. ارتشیان فرزندان ما هستند، ما به آنها محبت داریم باید به دامان ملت بیایند. قانون اساسی که تدوین شده به آراء عمومی گذاشته می‌شود تمام اتباع خارجی بطور آزاد در ایران زندگی خواهند کرد.     »

 

وقایع روز ۱۶ بهمن از ایام‌الله دهه فجر

روز ۱۶ بهمن و تعیین دولت موقت-خمینی در روز ۱۶ بهمن طی فرمانی مهدی بازرگان را به عنوان نخست وزیر موقت تعیین و معرفی کرد. عصر همان روز در سالن سخنرانی مدرسه علوی یک مصاحبه مطبوعاتی بین‌المللی ترتیب داده شد، در این جلسه بازرگان برنامه و وظایف دولت موقت را تشریح کرد و افزود برگزاری همه پرسی درباره تغییر رژیم، برگزاری انتخابات مجلس موسسان و انجام انتخابات مجلس از وظایف این دولت است.

وقایع روز ۱۹ بهمن از ایام‌الله دهه فجر

 

روز نوزدهم بهمن ماه بزرگ‌ترین راه پیمایی انقلاب صورت گرفت. در قطعنامه پایانی راه پیمایی نخست وزیری مهدی بازرگان توسط تظاهرکنندگان تایید شد.

 

امیرحسین فرقانیان بازدید : 208 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

ﻋﮑﺲ ﺭﻭ ﺍﺯ ﭼﭗ ﺑﻪ ﺭﺍﺳﺖ ﺑﺨﻮﻧﯿﻢ :

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎ ﺗﻌﺼﺒﻦ / ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎ ﻣﺮﺍﻣﻦ / ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎ ﻏﯿﺮﺗﻦ / ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺍﻑ ﭼﻬﺎﺭﺩﻫﻦ /

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﮔﺎﻧﮕﺎﻡ ﺍﺳﺘﺎﯾﻠﻦ / ﺑﻌﻀﯿﺎ ﭼﯿﻼﻭﺭﺗﻦ / ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻣﺠﻨﻮﻧﻦ / ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺩﻭﺳﺖ

ﺩﺍﺷﺘﻨﯿﻦ / ﺑﻌﻀﯿﺎ ﭘﺎﮐﻦ / ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺗﯿﮑﯽ ﺗﺎﮐﺎﻥ / ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎ ﺍﺩﺑﻦ / ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﻥ /

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺗﻮﺭﮎ ﺍﻭﻏﻠﯿﻦ / ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺍﺳﻄﻮﺭﻩ / ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﻭﺩ ﺣﯿﻒ ﺷﺪﻥ / ﺑﻌﻀﯿﺎ

ﻗﺒﻼ ﺍﻗﺎﯼ ﮔﻞ ﺑﻮﺩﻥ / ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺍﺳﺘﺎﺩﻥ / ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺭﻭ ﺧﺪﺍ ﺭﺣﻤﺘﺸﻮﻥ ﮐﻨﻪ ...ﮐﺎﭘﯿﺘﺎﻥ

ﺍﯾﻨﺎ ﯾﻌﻨﯽ ﻋﺸﻖ ... ﻣﺎ ﺗﺮﺍﺧﺘﻮﺭ ﺭﻭ ﺑﺎ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﻪ ﺯﻭﺭ ﺳﺮﭘﺎﺵ ﮐﺮﺩﯾﻢ ... ﻭﺍﯾﻨﻤﯿﺴﯿﻢ

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎ ﺳﻨﮓ ﺻﻔﺘﯽ ﺍﺯﻣﻮﻥ ﺑﮕﯿﺮﻥ !!!

http://s5.picofile.com/file/8109035892/1526574_573857089370353_1574758555_n.jpg

امیرحسین فرقانیان بازدید : 1113 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

ﮐﺮﺍﺭ ﺟﺎﺳﻢ

ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ

ﻧﺎﻡ ﮐﺎﻣﻞ ﮐﺮﺍﺭ ﺟﺎﺳﻢ ﻣﺤﻤﺪ

ﺯﺍﺩﺭﻭﺯ ۱۱ ﮊﻭﺋﻦ ۱۹۸۷ )۲۶ ﺳﺎﻝ (

ﺯﺍﺩﮔﺎﻩ ﻧﺠﻒ ، ﻋﺮﺍﻕ

ﻗﺪ ۱۸۶ ﺳﺎﻧﺘﯽﻣﺘﺮ

ﻧﺎﻡ ﻣﺴﺘﻌﺎﺭ ﮐﺮﺍﺭ

ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺑﺎﺷﮕﺎﻫﯽ

ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﮐﻨﻮﻧﯽ

ﺷﻤﺎﺭﻩٔ ﭘﯿﺮﺍﻫﻦ ۱۳

ﭘُﺴﺖ ﻫﺎﻓﺒﮏ، ﻣﻬﺎﺟﻢ ﺩﻭﻡ

ﺑﺎﺷﮕﺎﻩﻫﺎﯼ ﺣﺮﻓﻪﺍﯼ

ﺳﺎﻝﻫﺎ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩﻫﺎ ﺑﺎﺯﯼ )ﮔﻞ (

۲۰۰۴− ۲۰۰۷

۲۰۰۷− ۲۰۰۹

۲۰۰۹− ۲۰۱۱

۲۰۱۱ − ۲۰۱۲

۲۰۱۲

۲۰۱۲− ۲۰۱۳

۲۰۱۳ −

ﻧﺠﻒ

ﺍﻟﻮﮐﺮﻩ ﻗﻄﺮ

ﺗﺮﺍﮐﺘﻮﺭﺳﺎﺯﯼ

ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺗﻬﺮﺍﻥ

ﺷﺎﻫﯿﻦ ﺑﻮﺷﻬﺮ

ﻋﺠﻤﺎﻥ ﺍﻣﺎﺭﺍﺕ

ﺗﺮﺍﮐﺘﻮﺭﺳﺎﺯﯼ

؟ ) ؟ (

۲۷ ) ۹ (

۴۷ ) ۱۲ (

۸ )۰ (

۱ )۰ (

۱

ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ

۲۰۰۶- ۲۰۰۷

ﺗﺎﮐﻨﻮﻥ-۲۰۰۷

ﺗﯿﻢ ﺍﻟﻤﭙﯿﮏ ﻋﺮﺍﻕ

ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﻋﺮﺍﻕ

۲۸ ) ۶ (

۴۲ ) ۴ (

ﮐﺮﺍﺭ ﺟﺎﺳﻢ ﻣﺤﻤﺪ ) ۱۵ ﻣﺎﺭﺱ ۱۹۸۷ ﺩﺭ ﻧﺠﻒ ( ﻓﻮﺗﺒﺎﻟﯿﺴﺖ ﻋﺮﺍﻗﯽ ﺗﯿﻢ

ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺗﺮﺍﮐﺘﻮﺭ ﺳﺎﺯﯼ ﺍﺳﺖ. ]۱ [ ﻭﯼ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﺩﺭ ﻧﺠﻒ، ﺍﻟﻮﮐﺮﻩ ﻗﻄﺮ،

ﺗﺮﺍﮐﺘﻮﺭﺳﺎﺯﯼ ﺗﺒﺮﯾﺰ، ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺗﻬﺮﺍﻥ ، ﺷﺎﻫﯿﻦ ﺑﻮﺷﻬﺮ ﻭ ﻋﺠﻤﺎﻥ ﺍﻣﺎﺭﺍﺕ ﺭﺍ ﺩﺭ

ﮐﺎﺭﻧﺎﻣﻪ ﺧﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ.

ﮐﺮﺍﺭ ﺩﺭ ﺗﯿﻢ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﺯﺩﻥ ﮔﻞ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﯼ ﻫﺎﯼ ﺣﺴﺎﺳﯽ ﻣﺜﻞ

ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﯿﺲ ﻭ ﺍﺳﺘﯿﻞ ﺁﺫﯾﻦ ﻭ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺑﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﺤﺒﻮﺑﺘﺮﯾﻦ ﺑﺎﺯﯾﮑﻨﺎﻥ ﺗﯿﻢ

ﺗﺮﺍﮐﺘﻮﺭﺳﺎﺯﯼ ﺗﺒﺮﯾﺰ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ .   ﺍﻭ ﺩﺭ

ﺗﺎﺭﯾﺦ 1392/09/10ﺑﻪ ﺗﯿﻢ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﺧﻮﺩ ﺗﺮﺍﮐﺘﻮﺭﺳﺎﺯﯼ ﭘﯿﻮﺳﺖ

ﺑﺎﺯﯼ ﺩﺭ ﺗﯿﻤﻬﺎﯼ ﺍﻟﻤﭙﯿﮏ ﻭ ﻣﻠﯽ ﻋﺮﺍﻕ

ﻭﯼ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ 2004 ﻭ ﺩﺭ ﺍﻟﻤﭙﯿﮏ ﺁﺗﻦ ﺑﺎ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﻋﺮﺍﻕ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺧﻮﺏ ﻇﺎﻫﺮ

ﺷﺪ ﻭ ﺗﯿﻢ ﻋﺮﺍﻕ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﺍﯾﻦ ﺭﻗﺎﺑﺖﻫﺎ ﺭﺍ ﮐﺴﺐ ﮐﺮﺩ . ﮐﺮﺍﺭ ﺩﺭ ﻣﺮﺣﻠﻪ

ﯾﮏ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﻧﻬﺎﯾﯽ ﺍﻟﻤﭙﯿﮏ ﺁﺗﻦ ﺯﻧﻨﺪﻩ ﺗﻨﻬﺎ ﮔﻞ ﺗﯿﻤﺶ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺍﺳﺘﺮﺍﻟﯿﺎ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ

ﻣﻨﺠﺮ ﺑﻪ ﺻﻌﻮﺩ ﻋﺮﺍﻕ ﺑﻪ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﻧﯿﻤﻪ ﻧﻬﺎﯾﯽ ﻭ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺑﯿﻦ ﭼﻬﺎﺭ ﺗﯿﻢ

ﺑﺮﺗﺮ ﺍﻟﻤﭙﯿﮏ ﺁﺗﻦ ﺷﺪ. ﮐﺮﺍﺭ ﺩﺭ ﭼﺎﺭﭼﻮﺏ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﻣﻘﺪﻣﺎﺗﯽ ﺍﻟﻤﭙﯿﮏ ۲۰۰۸

ﺳﻪ ﮔﻞ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﮐﺸﻮﺭﺵ ﺑﻪ ﺛﻤﺮ ﺭﺳﺎﻧﯿﺪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﻣﯽﺗﻮﺍﻥ ﺑﻪ

ﺩﻭ ﮔﻞ ﭘﯿﺮﻭﺯﯼ ﺑﺨﺶ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺗﺎﯾﻠﻨﺪ ﻭ ﮐﺮﻩ ﺷﻤﺎﻟﯽ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﮐﺮﺩ.

امیرحسین فرقانیان بازدید : 73 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﺑﯿﻮﮔﺮﺍﻓﯽ ﺍﻓﺸﯿﻦ ﺁﺫﺭﯼ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻭﺑﻼﮒ

ﻧﺎﻡ : ﺍﻓﺸﯿﻦ

ﻧﺎﻡ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﮔﯽ :ﺁﺫﺭﯼ

ﺗﻮﻟﺪ : ﺳﯿﺰﺩﻩ ﺁﺑﺎﻥ ۱۳۶۴

ﻣﺤﻞ ﺗﻮﻟﺪ :) ﺗﺒﺮﯾﺰ(

ﺗﺤﺼﯿﻼﺕ : ﻓﺎﺭﻍ ﺍﻟﺘﺤﺼﯿﻞ ﺩﺭ ﻫﻨﺮﺳﺘﺎﻥ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﻭ ﺑﺎﺯﯾﮕﺮﯼ ﺳﻮﺭﻩ ﺍﺯ ﺗﻬﺮﺍﻥ

ﻭﯼ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﺭﺍ ﺍﺯ ۳ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﻧﺰﺩ ﭘﺪﺭﺵ ﻣﺮﺣﻮﻡ ﺍﺣﺪ ﺁﺫﺭﯼ ﺁﻏﺎﺯ ﮐﺮﺩ،ﻣﺮﺣﻮﻡ

ﺍﺣﺪﺁﺫﺭﯼ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﺁﺫﺭﺑﺎﯾﺠﺎﻥ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻧﻮﺍﺯﻧﺪﮔﺎﻥ ﺍﺳﺘﺎﺩ

ﭘﯿﻤﺎﻥ ﺑﻮﺩ،ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﯼ ﻫﻨﺮﯼ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ،ﺍﻓﺸﯿﻦ ﻫﻤﺰﻣﺎﻥ ﺩﺭ

ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺩﺭ ﻧﺰﺩ ﭘﺪﺭ ﭘﯿﺶ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺯﺍﻭﻥ)ﺍﺭﻣﻨﯽ( ﻭﯾﻠﻦ ﺭﺍ ﺁﻣﻮﺧﺖ .ﺍﻫﻨﮕﺴﺎﺯ ﻭ

ﺗﻨﻈﯿﻢ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﻣﺎﻫﺮﯼ ﺍﯾﺴﺖ،ﮐﻪ ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﺍﺯ ﭘﺪﺭﺵ ﺑﻪ ﺍﺭﺙ ﺑﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ . ﺑﺮﺍﯼ

ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﮔﺎﻥ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺍﻟﺒﻮﻡ ﺟﻤﻊ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ،ﺍﻓﺸﯿﻦ ﺑﻪ ﻏﯿﺮ ﺍﺯ ﻭﯾﻠﻦ ﺩﺭ ﺳﺎﺯﻫﺎﯼ

ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻣﺎﻧﻨﺪ : ﭘﯿﺎﻧﻮ،ﻗﺎﺭﻣﻮﻥ،ﮔﯿﺘﺎﺭ،ﺳﺎﺯﻫﺎﯼ ﺿﺮﺑﯽ ﻭ ... ﻫﻢ ﻣﻬﺎﺭﺕ ﺩﺍﺭﺩ .

ﺍﻓﺸﯿﻦ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺁﻟﺒﻮﻡ ﺍﻟﺒﻮﻡ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۸۹ ﻭﺍﺭﺩ،ﺑﺎﺯﺍﺭ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺳﺮﻭﺻﺪﺍﯼ

ﺯﯾﺎﺩﯼ ﮐﺮﺩ،ﯾﻪ ﺟﻮﺭﺍﯾﯽ ﺗﺮﮐﻮﻧﺪ،ﺑﻌﺪ ﯾﮏ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﺧﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﻧﺰﺩ ﺧﻮﺩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺩﺍﺩ

ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻧﺴﯿﻢ ﮐﻪ ﺩﻭﻣﯿﻦ ﻭ ﺳﻮﻣﯿﻦ ﺁﻟﺒﻮﻡ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺧﻮﺍﻧﺪﻧﺪ،ﮐﻪ ﺳﺒﮏ

ﺑﺨﺼﻮﺻﯽ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺁﻏﺎﺯ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ .

ﻓﻌﻼ ًﺍﻟﺒﻮﻣﻬﺎﯼ :

ﺍﻝ

ﻧﻔﺲ

ﺍﯾﻨﺘﺮﻭ)Intro(

ﻭ ﺗﮏ ﺁﻫﻨﮕﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﯼ ﺟﯽ ﺳﺮﻭﺵ ﺍﺱ ﺟﯽ ﺗﺮﮎ ﺗﻨﻈﯿﻢ ﮐﺮﺩﻩ :

ﻧﻔﺲ ) ﺑﺎ ﻫﻤﺮﺍﻫﯽ ﻋﻠﯽ ﻋﺒﺪﺍﻟﻤﺎﻟﮑﯽ ﻭ ﻧﺴﯿﻢ(

ﻣﯿﺎﯼ ﺳﺮﺍﻏﻢ

ﺍﻟﺘﻤﺎﺱ

ﻗﺒﻠﻪ

ﺍﺯﺧﺪﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ

ﺍﻥ ﺷﺎﻟﻠﻪ ﺩﺭ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﺟﻮﺍﻥ ﻭ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩ ﮐﺸﻮﺭﻣﺎﻥ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ

ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺧﻮﺍﻫﯿﻢ ﺩﯾﺪ . ﺁﺭﺯﻭﯼ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺑﻪ ﺍﻓﺸﯿﻦ ﺟﻮﻥ 

امیرحسین فرقانیان بازدید : 57 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)
امیرحسین فرقانیان بازدید : 96 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (1)

مقدمه :

امام علي ‌بن موسي‌الرضا عليه‌السلام هشتمين امام شيعيان از سلاله پاك رسول خدا و هشتمين جانشين پيامبر مكرم اسلام مي‌باشند.

ايشان در سن 35 سالگي عهده‌دار مسئوليت امامت ورهبري شيعيان گرديدند و حيات ايشان مقارن بود با خلافت خلفاي عباسي كه سختي‌ها و رنج بسياري رابر امام رواداشتند و سر انجام مامون عباسی ايشان رادرسن 55 سالگی به شهادت رساند.دراين نوشته به طور خلاصه, بعضی ازابعاد زندگانی آن حضرت را بررسی می نماييم.

نام ،لقب و كنيه امام :

نام مبارك ايشان علي و كنيه آن حضرت ابوالحسن و مشهورترين لقب ايشان "رضا" به معناي "خشنودي" مي‌باشد. امام محمدتقي عليه‌السلام امام نهم و فرزند ايشان سبب ناميده شدن آن حضرت به اين لقب را اينگونه نقل مي‌فرمايند :" خداوند او را رضا لقب نهاد زيرا خداوند در آسمان و رسول خدا و ائمه اطهار در زمين از او خشنود بوده‌اند و ايشان را براي امامت پسنديده اند و همينطور ( به خاطر خلق و خوي نيكوي امام ) هم دوستان و نزديكان و هم دشمنان از ايشان راضي و خشنود بود‌ند".

يكي از القاب مشهور حضرت " عالم آل محمد " است . اين لقب نشانگر ظهور علم و دانش ايشان مي‌باشد.جلسات مناظره متعددی که امام با دانشمندان بزرگ عصر خويش, بويژه علمای اديان مختلف انجام داد و در همه آنها با سربلندی تمام بيرون آمد دليل کوچکي براين سخن است، که قسمتي از اين مناظرات در بخش " جنبه علمي امام " آمده است. اين توانايي و برتري امام, در تسلط بر علوم يكي از دلايل امامت ايشان مي‌باشد و با تأمل در سخنان امام در اين مناظرات, كاملاً اين مطلب روشن مي‌گردد كه اين علوم جز از يك منبع وابسته به الهام و وحي نمي‌تواند سرچشمه گرفته باشد.  

پدر و مادر امام :

پدر بزرگوار ايشان امام موسي كاظم (عليه السلام ) پيشواي هفتم شيعيان بودند كه در سال 183 ه.ق. به دست هارون عباسي به شهادت رسيدند و مادرگراميشان " نجمه " نام داشت.

تولد امام :

حضرت رضا (عليه السلام ) در يازدهم ذيقعده‌الحرام سال 148 هجري در مدينه منوره ديده به جهان گشودند. از قول مادر ايشان نقل شده است كه :" هنگامي‌كه به حضرتش حامله شدم به هيچ وجه ثقل حمل را در خود حس نمي‌كردم و وقتي به خواب مي‌رفتم, صداي تسبيح و تمجيد حق تعالي وذکر " لااله‌الاالله " رااز شكم خود مي‌شنيدم, اما چون بيدار مي‌شدم ديگر صدايي بگوش نمي رسيد. هنگامي‌كه وضع حمل انجام شد، نوزاد دو دستش را به زمين نهاد و سرش را به سوي آسمان بلند كرد و لبانش را تكان مي‌داد؛ گويي چيزي مي‌گفت" (2).

نظير اين واقعه, هنگام تولد ديگر ائمه و بعضي از پيامبران الهي نيز نقل شده است, از جمله حضرت عيسي كه به اراده الهي در اوان تولد, در گهواره لب به سخن گشوده و با مردم سخن گفتند كه شرح اين ماجرا در قرآن كريم آمده است. (3)

زیباساز

امیرحسین فرقانیان بازدید : 78 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

مجید خراطها کار موسیقی را با کار سنتی از ۱۳۷۰ شروع کرد و در سال ۱۳۷۶ پا به عرصه آواز سنتی نهاد. پس از سپیر کردن دوره های ردیف آوازی و همکاری در گروه های سنتی، به عنوان نوازنده و خواننده پا به دنیای حرفه ای موسیقی نهاد و پس از طی تلاش و کوشش در سال ۱۳۸۰ سبک خود را از سنتی به پاپ تغییر داد و این سبک را با کار در گروه های باران و اهورا دنبال کرد تا حرفه ای تر پاپ را ادامه دهد.
مجید خراطها توانایی نواختن سازهایی چون سه تار، تار، تنبور، گیتار، دف، تومبار، لید گیتار، گیتار باس، پیانو را دارد و از آهنگسازان قدر کشور می باشد.

امیرحسین فرقانیان بازدید : 81 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

Cristiano Ronaldo - Croatia vs. Portugal, 10th June 2013.jpg

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالیCristiano Ronaldo dos Santos Aveiro)‏ (زادهٔ ۵ فوریه ۱۹۸۵)،که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغالاست که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال رئال مادرید بازی می‌کند. او در سال ۲۰۰۹ با انتقال ۸۰ میلیون پوندی‌اش (۹۴ میلیون یورو، ۱۳۱٫۶ میلیون دلار) از منچستر یونایتد به رئال مادرید، به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. رکوردی که بر اساس گزارش‌های منتشر شده، با انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی گرت بیل از تاتنهام به رئال مادرید در سال ۲۰۱۳، شکسته شد. با حقوق سالیانه ۲۱ میلیون یورو، دارای بالاترین درآمد بین بازیکنان فوتبال جهان است و رقم قیدشده در قراردادی وی برای جدایی از رئال مادرید، ۱ میلیارد یورو می‌باشد.

او فوتبالش را در نوجوانی در تیم آندورینها آغاز کرد. بعد از دو سال به باشگاه فوتبال ناسیونال مادیرا پیوست و پس از آن، به باشگاه اسپورتینگ لیسبون ملحق شد. او در این تیم، نظر الکس فرگوسن سرمربی وقت منچستر یونایتد را به خود جلب کرد و در سال ۲۰۰۳ با قراردادی به ارزش ۱۲٫۲۴ میلیون پوند (۱۵ میلیون یورو) به منچستر یونایتد پیوست. او نخستین جامش در منچستر یونایتد را با قهرمانی در جام حذفی سال ۲۰۰۴ به دست آورد.

وی تا سال ۲۰۰۹ با شیاطین سرخ هم‌بازی بود و چندین بار جام حذفی و لیگ برتر انگلستان را با آنان فتح‌کرد. او با شیاطین سرخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، جام خیریه انگلستان و جام باشگاه‌های جهان و هم‌چنین برندهٔ جایزهٔ انفرادی کفش طلای اروپا شد و آرزوی چهل‌سالهٔ منچستر را برآورده‌کرد. رونالدو در فصل ۰۸–۲۰۰۷، با ۴۲ گل در طول فصل، رکورد ۴۰ سالهٔ تاریخ باشگاه که دست جورج بست با ۳۳ گل بود را شکست. در همان سال، کفش طلای اروپا را با هشت امتیاز جلوتر از مهاجم اسپانیایی، دنیل گویزا کسب‌کرد.

رئال مادرید در تابستان سال ۲۰۰۹ با قراردادی ۹۴ میلیون یورویی، با رونالدو به‌توافق رسید و رکورد گران‌قیمت‌ترین فوتبالیست جهان را شکست. بزرگ‌ترین موفقیت او در باشگاه جدید خود، فتح لا لیگا بوده‌است. او در فصل ۱۱–۲۰۱۰، رکورد ۴۰ گل تلمو زارا و ۳۸ گل هوگو سانچز در یک فصل رئال را شکست. او با به‌ثمر رساندن ۵۱ گل در یک فصل، رکورد تاریخ باشگاه که دست فرانس پوشکاش با ۴۹ گل بوده‌است را شکست.

رونالدو در سال ۲۰۰۳ به تیم ملی پرتغال راه‌یافت و در سال ۲۰۱۰، کاپیتانی تیم ملی‌اش را بر عهده‌گرفت. او ۹۸ بازی در تیم ملی پرتغال بازی‌کرده و ۳۷ گل به‌ثمر رسانده‌است. موفق‌ترین سال‌های حضور او در تیم ملی، سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۶ بوده‌است که در آن سال‌ها پرتغال نایب قهرمان جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۴ و چهارم جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان شده‌است. رونالدو آمیزه‌ای از سرعت، قدرت بدنی، شوت‌های پر قدرت و تک‌نیک است، او سریعترین بازیکن جهان است و رکوردار بلندترین پرش در بین فوتبالیست‌های جهان است.

 

 

 

زیباساز

امیرحسین فرقانیان بازدید : 94 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

Lionel Messi Player of the Year 2011.jpg

مسی در روزاریو، سانتا فه به‌دنیا آمد. پدرش خورخه هوراکیو مسی، کارگر کارخانه بود و مادرش سلیا ماریا کوچیتینی٬ یک نظافتچی نیمه‌وقت بود.[۱۷][۱۸][۱۹][۲۰] اصلیت والدین مسی ایتالیایی است و به شهر آنکونا باز می‌گردد. جد او، آنجلو مسی در سال ۱۸۸۳ به آرژانتین مهاجرت کرده‌است.[۲۱][۲۲] او از پنج سالگی فوتبال خودش را در تیم گراندولی آغاز کرد؛ تیمی که پدرش در آن زمان مربیش بود. او در سال ۱۹۹۵ به نیوولز اولد بویز رفت تیمی که در همان شهر روزاریو قرار داشت.در سن12 سالگی تشخیص داده‌شد که او با کمبود هورمون رشد مواجه‌است. ریور پلاته به پیشرفت مسی علاقه نشان داد اما پول کافی برای پرداخت هزینه‌های درمان بیماری مسی که ۹۰۰ دلار در ماه بود، نداشت.[۲۰]کارلس رکساچ، مدیر ورزشی وقت باشگاه بارسلونا، توسط بستگان مسی درلیدا و کاتالونیا، از استعداد او آگاه شده‌بود و مسی وخاله‌اش آماده برای ترتیب دادن مذاکره با او بودند.رکساچ، بدون کاغذی در دست، پیشنهاد قرارداد مسی را بر روی دستمال کاغذی نوشت. بارسلونا پیشنهاد برای پرداخت هزینه‌های درمانی را پذیرفت به شرط آنکه مسی حاضر به نقل مکان به اسپانیا باشد. مسی و پدرش به بارسلون نقل مکان کردند، جایی که او در آکادمی جوانان باشگاه ثبت نام کرد.

 

 

 

 

زیباساز 

 

امیرحسین فرقانیان بازدید : 167 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

ابتدا سه منظره دیدنی و چشم انداز های شگفت انگیز، از اولین پارک ملی

کشور عزیزمان افغانستان را بیبینید که در بند امیر ولایت بامیان قرار دارد

البته این چشم اندازها بیشتر زیباست تا شگفت انگیز اما برای ما افغانستانیها

هم زیباست وهم شگفت انگیز!

شگفت انگیزترین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امیرحسین فرقانیان بازدید : 222 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

طبق تصور بیشتر ایرانی‌ها روستای کندوان، یکی از 3 روستای سنگی - صخره‌ای دنیا، در حوالی تونل کندوان قرار دارد اما در حقیقت اینطور نیست و این روستای شگفت‌انگیز و منحصربه فرد در استان آذربایجان شرقی، تبریز قرار دارد.

 

پروفسور دیوید رول، باستان شناس مشهور انگلیسی معتقد است این روستا محل هبوط حضرت آدم است و احتمالا بهشت عدن در آن جا واقع شده است. در حالی‌که اطمینانی در صحت گفته‌های این باستان شناس انگلیسی وجود ندارد.

 

سومین روستای شگفت‌انگیز دنیا در ایران!

 زیباساز

امیرحسین فرقانیان بازدید : 168 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

 

 1-ماهی:
 
 پروتئین به عنوان یک جزء در ساخت انتقال دهنده‌های عصبی یا نوروترانسمیتر‌ها(موادی که ضربان عصبی را در طول یک سیناپس انتقال می‌دهند)، برای بهبود فعالیت ذهنی ضروری می‌باشدگذشته از منبع عالی پروتئین، ماهی سرشار از روغن‌های ضروری، از قبیل امگا 3 می‌باشد. امگا 3 از عملکرد مغز محافظت می‌کند. ماهی‌های دریایی غنی‌ترین منبع اسید‌های چرب می‌باشند. این ماهی ها شامل ماهی آزاد، هالیبوت، ماکرل و ساردین می‌باشند.

 2-زغال اخته:
 
این میوه لذیذ سرشار از آنتی اکسیدان‌های قوی است که رادیکال‌های آزاد را که سبب پیری می‌شوند از بین می‌برد. همچنین این میوه دارای خواصی می‌باشد که شروع کاهش مربوط به افزایش سن را به تاخیر می‌اندازد. این کار را از طریق حفاظت سلولهای مغز و جلوگیری از تخریب آنها به وسیله مواد شیمیایی، پلاک‌ها یا ضربه روحی انجام می‌دهد. زغال اخته بر علیه دیگر فاکتور های عامل پیری نیز می‌جنگد.

 3-آجیل و دانه ها:
 
آجیل و دانه ها غذاهایی شگفت انگیز برای مغز انسان می‌باشند. این غذاها حاوی پروتئین و اسید‌های چرب و آرژینین آمینه می‌باشند که غده هیپوفیز را تحریک می‌کنند تا هورمون رشد را آزاد سازد. هورمون رشد ماده‌ای است که بعد از 35 سالگی کاهش می‌یابد و فایده ضد پیری برای مغز دارد. مخلوطی از مواد ضد پیری را که شامل یک فنجان گردو،  2/1فنجان دانه کدو تنبل،  3/1 فنجان توت خشک،  4/1 فنجان دانه کنجد،  2/1 فنجان برگه زرد آلو می‌باشد تهیه کنید و همه جا همراه خود داشته‌باشید و در بین وعده‌های غذایی از آنها بخورید. این مخلوط مغز را تغذیه می‌کند.  ضمناً در پاکت فریزر یا در ظرف در‌دار بریزید تا تازه بمانند.

 4-سبزیجات خانواده کلم:
 

 کلم بروکلی، گل کلم و کلم فندقی سرشار از ماده مغذی با نام کولین می‌باشند. این ماده برای حافظه و سلامت مغز ضروری می‌باشد. کولین پیش در آمد استیل کولین می‌باشد.  استیل کولین در فرایند‌های مغزی مشارکت دارد. همان طور که سن افزایش می‌یابد، خروجی کولین طبیعی بدن کاهش پیدا می‌کند. بنابراین می‌توان با خوردن غذاهای مملو از کولین،  تولید استیل کولین را افزایش داد و قدرت مغز را بهبود بخشید. منابع دیگر کولین تخم مرغ، دانه سویا، بادام زمینی، کلم، لوبیاچیتی و لوبیا قرمز می‌باشند. 

 

زیباساز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 185
  • بازدید کلی : 15,280
  • کدهای اختصاصی



    تعبیر خواب آنلاین

    
  • انجمن
  • عشق سنج آنلاین

    
    داستان روزانه
    داستان کوتاه روزانه
    
  • انجمن
  • پیچک

    < <
    درباره ی سایت

    زیباساز


    سلام

    من امیر حسین فرقانیان هستم این وبلاگ با همکاری شما عزیزان یک وبلاگ جامع خواهد شد.